Forum

Dood spoor?
 
Meldingen
Alles wissen

Dood spoor?

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
902 Bekeken
(@frits)
Gandy dancer aardig op weg Registered
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 45
Topic starter  

Zijn we met z'n allen op een dood spoor beland? Het is erg rustig op het forum. 
Of zitten jullie net als ik je belastingaangifte over 2020 in te vullen? Toch mooi dat ik nog een leuk bedrag terug krijg.
Tja, een dan moet ik ook nog de hobby administratie van mijn vrouw en mij bijhouden, want wij hebben een budget voor het jaar en daar mogen we niet aan knoeien. Maar er zit nog een leuk bedrag in onze potten, dus ik klaag niet hoor.
Verder verrek ik deze week weer eens van de pijn in mijn rug en dat is ook niet bemoedigend om lekker te knutselen. Het gaat wel weer over, daar twijfel ik niet aan. Maar wanneer? Ik zit te veel achter de computer natuurlijk. Even dit kijken en dat kijken, even zappen langs de verschillende fora. Het nieuws over de verkiezingen hield mij van mijn 'werk', maar dat is nu ook voorbij en moet ik gewoon weer gaan beginnen.
Zonet kreeg ik een uitnodiging in de brievenbus om mij te laten vaccineren tegen corona. Ja, nu al. Ik ben benieuwd wanneer ik dan de afspraak kan maken en waar. Je kunt het maar beter gehad hebben. Toch?

Hallo, wakker blijven hè. 


   
Citeren
Deel: