Forum

Kelder baan in 1:48
 
Meldingen
Alles wissen

Kelder baan in 1:48

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
2,557 Bekeken
(@usarene)
Forney Wordt wel wat Registered
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 338
Topic starter  

Hallo allen.

Hier volgt,als jullie het willen, een rondleiding over mijn kelderbaan.
Standaard 0 en 0n3 zijn hier samen aanwezig
Het is een rond rij baan met 3x 0n3 rangeer mogelijkheden en een flink std. 0 yard met ook rangeer mogelijkheden.
Sommige van jullie zijn al eens wezen kijken en weten wel waar het ongeveer over gaat.
Het begon allemaal met de bouw van Don,s dump yard zo,n 30 jaar geleden. F 1
De boom op de voorgrond is een wortel van een boom die ik in een droog gevallen rivier in Frankrijk vond.
Daarna kwam een grote brouwerij met silo,s maar die silo.s zijn weggehaald omdat ik wat anders wilde maar het hoofdgebouw staat er nog. F2
Het gebouw is van 2 mm dik styreen plaat gemaakt en de apparaten er omheen zijn restanten van een proefopstelling van een olie raffinaderij in aanbouw, altijd wel wat te hergebruiken.
De hopper brengt hop of andere grondstoffen en de tankwagon komt brandstof brengen.
Een andere fabriek, iets met graan, staat er naast en was een onderdeel van de grote brouwerij en wordt ook bediend door hetzelfde spoor zodat er al de nodige uitdagingen bestaan om de tankwagon te wisselen. F3
Ook worden op dat zelfde spoor ook wel eens automobielen gelost dus nog meer uitdagingen.
Op de achtergrond is men hard bezig om het hekwerk te herstellen, soms gaat er wel eens iets fout! F4
Tot zo ver voorlopig maar weer, laat maar even weten of er behoefte is nar meer foto,s en verhaaltjes.
Eventuele vragen wil ik graag beantwoorden.

Groeten van René.


   
Citeren
Deel: